اعضای هیئتمدیره پتروشیمی جم معرفی شدند

پتروشیمی جم با استناد به مصوبه مجمع عمومی عادی و جلسه هیئتمدیره، از تغییر در ترکیب اعضای هیئتمدیره خبر داد و حسن معینی را بهعنوان عضو جدید معرفی کرد.
به گزارش میز انرژی، بر اساس اطلاعیه منتشرشده، به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی مورخ ۱۴۰۴/۰۴/۲۸ و جلسه هیئتمدیره مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۵، اسامی اعضای هیئتمدیره و نمایندگان آنها همراه با سمت هر یک اعلام شد.
در این ترکیب، حسن معینی به نمایندگی از خدمات گستر صبا انرژی بهعنوان عضو جدید هیئتمدیره معرفی و جایگزین محمدهاشم نجفی اردکانی شد؛ مدیری که پیشتر بهعنوان مدیرعامل پتروشیمی جم فعالیت میکرد و اکنون در مبین انرژی خلیج فارس مسئولیت دارد.
همچنین محمدسجاد سیاهکارزاده در سمت رئیس هیئتمدیره، امیر اکبری در جایگاه نایبرئیس هیئتمدیره و مدیرعامل، مهدی قربانی و متین دیداری بهعنوان اعضای هیئتمدیره ابقا شدند.
در این میان، نام حبیبالله دیباچی که پیشتر برخی گمانهزنیها درباره ورود او به ترکیب هیئتمدیره مطرح شده بود، در فهرست اعلامشده نهایی دیده نمیشود و هنوز معرفی رسمی وی بهعنوان عضو هیئتمدیره پتروشیمی جم صورت نگرفته است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0