انتصاب مهدی سالم بهعنوان مدیر روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان

جزئیات کامل حکم انتصاب مهدی سالم، چهره رسانهای و فرهنگی، به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بینالملل صندوق ذخیره فرهنگیان. نگاهی به سوابق درخشان سالم و اهداف این تغییر مدیریتی در راستای شفافیت و تعامل بیشتر با فرهنگیان.
مهدی سالم مدیر روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان شد؛ انتصاب مهدی سالم به عنوان مدیر روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان یک گام مهم در این راستا است.
در راستای تقویت رویکردهای اطلاعرسانی و افزایش تعامل با جامعه فرهنگیان، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان طی حکمی، «مهدی سالم» را به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بینالملل منصوب کرد. این تغییر مدیریتی مهم، جایگزینی برای فرید دوستی، مدیر پیشین این حوزه، محسوب میشود.
انتصاب مهدی سالم، که سابقه فعالیتهای گستردهای در حوزههای رسانهای، فرهنگی و ارتباطات دولتی دارد، نشاندهنده عزم صندوق بر افزایش شفافیت و بهبود سطح ارتباطات خود با اعضا (معلمان و فرهنگیان بازنشسته) است.
سوابق درخشان مهدی سالم: از شبکه امید تا وزارت ارتباطات
مهدی سالم، چهرهای شناختهشده با بیش از دو دهه تجربه در عرصههای رسانه، فرهنگ و مدیریت ارتباطات است که اکنون سکان روابط عمومی یکی از نهادهای کلیدی فرهنگی کشور را به دست گرفته است. انتظار میرود با حضور وی، استراتژیهای اطلاعرسانی صندوق با محوریت شفافیت و تعامل مستقیم با اعضا تقویت شود.

سوابق برجسته مهدی سالم شامل موارد زیر است که نشاندهنده عمق تجربه او در بخشهای مختلف مدیریتی و رسانهای کشور است:
مدیریت شبکه امید (صداوسیما): تجربه در مدیریت شبکه تخصصی جوانان.
مدیر امور بینالملل مرکز رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
عضو هیئتمدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.
مدیر روابط عمومی و برند هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس.
تخصص علمی در کنار تجربه عملیاتی
سالم با پشتوانه علمی قوی، دارای مدرک دکتری مدیریت فرهنگی با گرایش استراتژیک است. ترکیب دانش تخصصی در مدیریت فرهنگی با تجربه عملی در رسانههای ملی، بخشهای دولتی و صنعت بزرگ پتروشیمی، او را به گزینهای ایدهآل برای ارتقای جایگاه اطلاعرسانی صندوق ذخیره فرهنگیان تبدیل کرده است.
اهمیت این ترکیب در فضای کنونی:
با توجه به حجم داراییها و جایگاه حساس صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یکی از بزرگترین صندوقهای بازنشستگی کشور، نیاز به یک استراتژی ارتباطی منسجم که بتواند پیچیدگیهای مالی و سرمایهگذاری صندوق را برای اعضا به سادگی تبیین کند، امری ضروری است. تجربه سالم در مدیریت ارتباطات سازمانی بزرگ، این نیاز را برآورده میسازد.
خداحافظی با فرید دوستی
فرید دوستی، مدیر پیشین روابط عمومی صندوق، که خود سابقه قابل توجهی در صنعت پتروشیمی (از جمله رئیس روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی) داشت، جای خود را به سالم داد. تلاشهای او در دوره مسئولیتش بر بازتاب دستاوردهای صندوق متمرکز بود و اکنون مسیر برای رویکردهای جدید باز شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0