تغییر در هیئت مدیره پتروشیمی تخت جمشید؛
داود رادمهر عضو هیئت مدیره «شجم» شد

داود رادمهر که تا پیش از این بعنوان مدیرعامل و عضو خارج از هیئت مدیره شرکت پتروشیمی تخت جمشید حضور داشت بعنوان عضو و نایب رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.
به گزارش میز انرژی، در نشست روز گذشته هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید، داود رادمهر بعنوان عضو هیئت مدیره معرفی و جایگزین مجید سلیمانی گردید.
در این جلسه محمد جواد بدری کماکان بعنوان رئیس هیئت مدیره، داود رادمهر بعنوان نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، عباس کریمی بعنوان عضو اصلی هیئت مدیره، سیدمحمد هاشمی یوسف آباد بعنوان عضو اصلی هیئت مدیره و علی اکبر شریف بعنوان عضو اصلی هیئت مدیره ابقا و انتخاب گردیدند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0