دیباچی به عنوان عضو جدید هیئتمدیره پتروشیمی جم منصوب شد

با تصمیم سهامداران و در ادامه تغییرات مدیریتی در صنعت پتروشیمی کشور، دیباچی به عنوان عضو جدید هیئتمدیره شرکت پتروشیمی جم معرفی شد؛ انتصابی که با توجه به سوابق مدیریتی گسترده وی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، مورد توجه فعالان این حوزه قرار گرفته است.
به گزارش میز انرژی، دیباچی، عضو جدید هیئتمدیره پتروشیمی جم، از مدیران باسابقه صنعت انرژی به شمار میرود و در کارنامه حرفهای او مدیرعاملی شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه دیده میشود. همچنین وی سابقه عضویت در هیئتمدیره چندین شرکت مهم پتروشیمی از جمله پتروشیمی مروارید، پتروشیمی فارابی و قطب پتروشیمی سپهر لاوان را در کارنامه خود دارد.
علاوه بر این، دیباچی در حوزه سرمایهگذاری و مدیریت صنعتی نیز نقشآفرینی کرده و عضویت در هیئتمدیره هلدینگ سرمایهگذاری صنعت نفت، شرکت رهگستر نفت و هلدینگ سرمایهگذاری راهیان سهام (مس) از دیگر سوابق مهم او محسوب میشود.
در بخش اجرایی نیز مدیریت در شرکتهای بزرگی مانند پتروشیمی سبلان، کیمیای پارس خاورمیانه و فولاد اکسین خوزستان در سوابق حرفهای این مدیر صنعت انرژی به چشم میخورد؛ تجربهای که میتواند در مسیر توسعه و راهبردهای آینده پتروشیمی جم نقش مؤثری ایفا کند.
پتروشیمی جم به عنوان یکی از شرکتهای مهم صنعت پتروشیمی ایران، با این انتصاب به دنبال بهرهگیری از تجربیات مدیریتی و تخصصی برای تقویت برنامههای توسعهای و افزایش بهرهوری در زنجیره ارزش پتروشیمی است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0