تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1405 - 17:44
کد خبر : 28543

با صدور حکمی از سوی روح‌الله شهیدی‌پور؛

محمدحسین رزاقی عضو هیئت مدیره پتروشیمی خراسان شد

محمدحسین رزاقی عضو هیئت مدیره پتروشیمی خراسان شد

با صدور حکمی از سوی روح‌الله شهیدی‌پور، مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، محمدحسین رزاقی به عضویت هیئت مدیره پتروشیمی خراسان منصوب شد.

با حکم مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، محمدحسین رزاقی به عضویت هیئت مدیره پتروشیمی خراسان درآمد.

به گزارش میز انرژی به نقل از مدیریت روابط عمومی، برند و مسئولیت اجتماعی تاپیکو، روح‌الله شهیدی‌پور، مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، طی حکمی «محمدحسین رزاقی» را به عضویت در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی خراسان منصوب کرد.

محمدحسین رزاقی دارای کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی با گرایش صنایع پتروشیمی از دانشگاه صنعتی شریف است.

رزاقی از مدیران باسابقه صنعت نفت و پتروشیمی به شمار می‌رود و در حال حاضر قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره پالایشگاه نفت قشم است. در سوابق کاری وی مدیرعاملی شرکت نفت ایرانول، مدیرعاملی شرکت نفت سپاهان، عضویت در هیات مدیره پتروشیمی تخت جمشید و پتروشیمی پتروالفین فناوران و شرکت تجارت پاسارگاد به چشم می خورد.

وی با تکیه بر توانمندی در شرکت‌داری، تحلیل صورت‌های مالی، مدیریت بازرگانی و تسلط بر قانون تجارت و مباحث حقوقی و مالی بنگاه‌ها، تجربه‌ای مؤثر در راهبری شرکت‌های بزرگ صنعت انرژی کسب کرده است.

لازم به ذکر است تمام سوابق مدیریتی و شایستگی‌های تخصصی و فردی رزاقی در فرآیندهای ارزیابی و کمیته‌های تخصصی انتصابات تاپیکو و شستا مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توییت ها

آنلاین
میز انرژی
در کانال بله عضو شوید
شروع گفتگو در بله