با صدور حکمی از سوی روحالله شهیدیپور؛
محمدحسین رزاقی عضو هیئت مدیره پتروشیمی خراسان شد

با صدور حکمی از سوی روحالله شهیدیپور، مدیرعامل هلدینگ سرمایهگذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، محمدحسین رزاقی به عضویت هیئت مدیره پتروشیمی خراسان منصوب شد.
با حکم مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، محمدحسین رزاقی به عضویت هیئت مدیره پتروشیمی خراسان درآمد.
به گزارش میز انرژی به نقل از مدیریت روابط عمومی، برند و مسئولیت اجتماعی تاپیکو، روحالله شهیدیپور، مدیرعامل هلدینگ سرمایهگذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، طی حکمی «محمدحسین رزاقی» را به عضویت در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی خراسان منصوب کرد.
محمدحسین رزاقی دارای کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی با گرایش صنایع پتروشیمی از دانشگاه صنعتی شریف است.
رزاقی از مدیران باسابقه صنعت نفت و پتروشیمی به شمار میرود و در حال حاضر قائممقام مدیرعامل و عضو هیاتمدیره پالایشگاه نفت قشم است. در سوابق کاری وی مدیرعاملی شرکت نفت ایرانول، مدیرعاملی شرکت نفت سپاهان، عضویت در هیات مدیره پتروشیمی تخت جمشید و پتروشیمی پتروالفین فناوران و شرکت تجارت پاسارگاد به چشم می خورد.
وی با تکیه بر توانمندی در شرکتداری، تحلیل صورتهای مالی، مدیریت بازرگانی و تسلط بر قانون تجارت و مباحث حقوقی و مالی بنگاهها، تجربهای مؤثر در راهبری شرکتهای بزرگ صنعت انرژی کسب کرده است.
لازم به ذکر است تمام سوابق مدیریتی و شایستگیهای تخصصی و فردی رزاقی در فرآیندهای ارزیابی و کمیتههای تخصصی انتصابات تاپیکو و شستا مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.
برچسب ها :*پتروشیمی خراسان ، تاپیکو ، محمدحسین رزاقی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0