تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 بهمن 1403 - 9:18
کد خبر : 26647

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی با کارکنان بندر سیراف پارس

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی با کارکنان بندر سیراف پارس

اولین دیدار عمومی مدیرعامل با کارکنان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی حاضر در بندر سیراف پارس برگزار شد.

به گزارش میز انرژی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی، در روز دو شنبه هشتم بهمن ماه سال ۱۴۰۳ با هدف شنیدن مسائل سازمان از زبان کارکنان و بررسی راهکارهای رفع موانع موجود، دکتر مبرزی مدیرعامل، مهندس سلطانی نژاد (عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل) و دکتر یاسری(مشاور و دستیار ارشد مدیرعامل) در دیداری صمیمانه و به دور از تکلف، مشکلات و مطالبات کارکنان را شنیدند.

طی این دیدار، شمار قابل توجهی از کارکنان برای طرح مسائل شرکت با مدیرعامل محترم مجموعه گرد هم آمدند. دکتر مبرزی نیز با صبر و حوصله، زمان کافی را برای شنیدن مسائل تک تک افراد اختصاص داد و پای صحبت کارکنان بندر پتروشیمی پارس نشست.

گفتنی است، این رویدادِ درون سازمانی با هدف رفع موانع و گسترش عدالت در سیستم پرداخت ها شکل گرفته و مدیرعامل سازمان نیز ضمن استقبال از دغدغه های به حق کارکنان، قول مساعد داد که بعد از بررسی تمامی جوانب، با ایجاد سیستم و فرآیندهای مناسب، در مسیر ایجاد مشوق های قانونی و برگرداندن نشاط و شادابی به جمع همکاران، نهایت تلاش خود را پای کار آورده، مصوبه های لازم را از مسیر هیئت مدیره دغدغه مند شرکت، نهایی نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توییت ها

آنلاین
میز انرژی
در کانال بله عضو شوید
شروع گفتگو در بله