پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت سالروز تاسیس شاراک

مهندس کریمی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن 18 فروردین، سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی شازند، بر عزم جدی کلیه مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت در تولید پایدار و اجرای طرحهای توسعهای به منظور آبادانی میهن اسلامی تاکید کرد.
به گزارش میز انرژی به نقل از روابطعمومی و امور بینالملل، مهندس عباس کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن 18 فروردین، “سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی شازند”، بر عزم جدی کلیه مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت در تولید پایدار و اجرای طرحهای توسعهای به منظور آبادانی میهن اسلامی تاکید کرد.
متن پیام مهندس کریمی بدین شرح است:
“بسمالله الرحمن الرحیم
صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از اصلیترین و مهمترین مولفهها و ارکان توسعه، تولید و اشتغال پایدار در کشور میباشد که این امر سبب توسعه و گسترش شرکتهای پتروشیمی در دوران پرشکوه انقلاب اسلامی شده است.
شرکت پتروشیمی شازند نیز به عنوان یکی از شرکتهای مهم صنعت پتروشیمی، همواره در مسیر توسعه، تولید و اشتغال پایدار گام نهاده است.
اینک که دشمنان کوردل و فریبکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهداف و زیرساختهای تولیدی و اقتصادی کشور را هدف حملات ناجوانمردانه خود قرار دادهاند، مدیران، کارکنان و کارگران تلاشگر پتروشیمی شازند با جدیت و عزم اراده راسخ در مسیر تولید پایدار و توسعه به منظور آبادانی میهن اسلامی قدم برداشته و انشاالله به فضل الهی با عزت و شرافت بیبدیل خود، دشمن را شکست خواهیم داد.
اینجانب از طرف خود و سایر اعضای محترم هیئت مدیره، 18 فروردین سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی شازند را به تمامی همکاران ارجمند و پرتلاش خود تبریک عرض میکنم و سعادت و بهروزی یکایک شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.
عباس کریمی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شازند
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0