پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف انرژی

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف انرژی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر ضرورت حرکت جدی‌تر به سوی فرهنگ صحیح مصرف، ارتقای بهره‌وری، کاهش اتلاف انرژی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود به یک اولویت ملی تاکید کرد.

پیام محمد شریعتمداری به مناسبت سالروز فتح خرمشهر:جان‌مایه و جوهره «آزادی خرمشهر» و «نبرد رمضان»، آزادی‌خواهی، وطن‌دوستی و سلطه‌ستیزی است

پیام محمد شریعتمداری به مناسبت سالروز فتح خرمشهر:جان‌مایه و جوهره «آزادی خرمشهر» و «نبرد رمضان»، آزادی‌خواهی، وطن‌دوستی و سلطه‌ستیزی است

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به مناسبت سوم خرداد با تأکید بر اینکه واقعه فتح خرمشهر ازآن‌رو بر قلّه حماسه‌های تاریخی ایرانیان نشست که به رؤیای رقیب منطقه‌ای برای تسخیر این سرزمین پایان داد، تصریح کرد: جان‌مایه و جوهره «آزادی خرمشهر» و «نبرد رمضان»، آزادی‌خواهی، وطن‌دوستی و سلطه‌ستیزی است و اتفاقات نبرد رمضان، خاطره جان‌فشانی و سلحشوری قهرمانان بزرگ آزادی خرمشهر را در یادها زنده می‌کند.

پیام محمد شریعتمداری به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید علی کیانی

پیام محمد شریعتمداری به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید علی کیانی

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در پیامی به مراسم چهلمین روز شهادت شهید علی کیانی از کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، تاکید کرد: مدال‌های زرین شهادت که اکنون بر سینه همکاران برومند ما از ماهشهر تا دهدشت می‌درخشد، گواه و سندی جاودان بر پایمردی خیل صنعتگران و سنگربانان صنعت پتروشیمی است.

پیام محمد شریعتمداری به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید علی کیانی

پیام محمد شریعتمداری به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید علی کیانی

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در پیامی به مراسم چهلمین روز شهادت شهید علی کیانی از کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، تاکید کرد: مدال‌های زرین شهادت که اکنون بر سینه همکاران برومند ما از ماهشهر تا دهدشت می‌درخشد، گواه و سندی جاودان بر پایمردی خیل صنعتگران و سنگربانان صنعت پتروشیمی است.

پیام مدیرعامل پادجم در پی جان باختن شماری از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

پیام مدیرعامل پادجم در پی جان باختن شماری از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

دکتر دولتی زاده مدیرعامل شرکت توسعه پلیمر پادجم؛ در پیامی حادثه تلخ و تاسف‌بار واژگونی اتوبوس در محورعسلویه – کنگان که منجر به جان باختن و مصدومیت شماری از همکاران عزیز در “مجتمع گاز پارس جنوبی” شد را تسلیت گفت.

توییت ها

آنلاین
میز انرژی
در کانال بله عضو شوید
شروع گفتگو در بله