تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1403 - 9:10
کد خبر : 8213

عرضه ارز پتروشیمی‌ها در سامانه ارز تجاری از فردا آغاز می شود

عرضه ارز پتروشیمی‌ها در سامانه ارز تجاری از فردا آغاز می شود

دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی از آغاز عرضه ارز پتروشیمی‌ها در سامانه ارز تجاری از فردا ۱۷ دی خبر داد.

به گزارش میز انرژی، مهدوی ابهری دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، گفت: از فردا ۱۷ دی عرضه ارز صنعت پتروشیمی در سامانه ارز تجاری مرکز مبادله ایران آغاز می‌شود به طوری که در این سامانه مبادله خریدار ارز مشخص نیست و مبادله به صورت سیستمی صورت می‌گیرد.

ابهری اضافه کرد: براساس براورد ما صنعت پتروشیمی ماهانه حدود ۹۰۰ میلیون دلار در بازار ارز تجاری مرکز مبادله ایران عرضه خواهد کرد.

پیش‌تر، شرکت‌های پتروشیمی به عنوان بزرگ‌ترین عرضه کنندگان ارز در کشور در سامانه نیما عرضه می‌کردند.

سامانه ارز تجاری مرکز مبادله، اولین بازار رسمی ارز حواله در کشور است که به هر میزان عمق این بازار بیشتر شود، نوسانات در بازرهای غیر رسمی نیز کنترل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توییت ها

آنلاین
میز انرژی
در کانال بله عضو شوید
شروع گفتگو در بله