تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1404 - 7:49
کد خبر : 28124

بازدید رئیس کمیسیون انرژی مجلس از پتروشیمی خارک و پایانه‌های نفتی

بازدید رئیس کمیسیون انرژی مجلس از پتروشیمی خارک و پایانه‌های نفتی

رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور در جزیره خارگ، از تأسیسات راهبردی صنعت نفت شامل پایانه‌های صادراتی و مجتمع پتروشیمی خارک بازدید کردند.

به گزارش میز انرژی، در این بازدید که با حضور کمیل پورضیائی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی خارک، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیران محلی همراه بود، آخرین وضعیت تولید، صادرات و زیرساخت‌های عملیاتی حوزه انرژی مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده، روند تولید و صادرات نفت و محصولات پتروشیمی در خارگ به‌صورت پایدار و بدون وقفه ادامه دارد.

همچنین وضعیت تأمین کالا، خدمات‌رسانی و تردد دریایی در مسیرهای بوشهر، گناوه و خارگ عادی و بدون اختلال در حال انجام است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در حاشیه این بازدید که از بیمارستان جزیره خارگ صورت پذیرفت با اشاره به اهمیت این منطقه گفت: «خارگ نقش حیاتی در پایداری صادرات انرژی کشور دارد و تداوم فعالیت پایدار در این مجموعه‌ها از اولویت‌های اصلی است.»

در این بازدید بر جایگاه راهبردی خارگ در صادرات نفت کشور و ضرورت تقویت پایداری زیرساخت‌های عملیاتی تأکید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توییت ها

آنلاین
میز انرژی
در کانال بله عضو شوید
شروع گفتگو در بله