تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1404 - 10:47
کد خبر : 21660

تحویل پالایشگاه فاز ۱۴ به مجتمع گاز پارس جنوبی

تحویل پالایشگاه فاز ۱۴ به مجتمع گاز پارس جنوبی

پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی به مجتمع گاز پارس جنوبی به‌عنوان بهره‌بردار نهایی تحویل داده شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، راهبری عملیات تولید پالایشگاه فاز ۱۴ به‌عنوان سیزدهمین پالایشگاه میدان مشترک پارس جنوبی از ابتدای مهر امسال به شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی واگذار شده است.

بر اساس این گزارش، در چارچوب قرارداد طرح توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی، مسئولیت تکمیل ساخت و راه‌اندازی واحدهای باقی‌مانده و بازسازی و راه‌اندازی ردیف آسیب‌دیده پالایشگاه، کماکان به‌عهده شرکت نفت و گاز پارس است که بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش خواهد رفت.

تحویل آخرین پالایشگاه پارس جنوبی به بهره‌بردار نهایی، افزون بر اینکه سبب تقسیم وظایف تخصصی، کاهش هزینه‌های بهره‌برداری و افزایش بهره‌وری می‌شود، مدیریت متمرکز بهره‌برداری از پالایشگاه‌های پارس جنوبی و اطمینان بیشتر از تأمین گاز سراسری در فصول اوج مصرف را به همراه خواهد داشت.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توییت ها

آنلاین
میز انرژی
در کانال بله عضو شوید
شروع گفتگو در بله