تصمیمگیری قیمت سوخت فراتر از وزارت نفت است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمگیری درباره قیمت سوخت فراتر از وزارت نفت انجام میشود.
به گزارش میز انرژی به نقل از شانا، مصطفی نخعی با اشاره به سناریوهای مطروحه درباره مدیریت مصرف بنزین گفت: باتوجه به ضرورت بهینه مصرف بنزین در کشور، دولت سناریوهای مختلف قیمتی و غیرقیمتی را در دست بررسی دارد؛ اما مرجع تصمیمگیری درباره قیمت بنزین، وزارت نفت نیست و دولت در این زمینه تصمیمگیری میکند.
نخعی با بیان اینکه پس از جنگ، مدیریت مصرف سوخت ضروری به نظر میرسد و دولت در حال بررسی سناریوهای مختلف است، افزود: سناریوهای قیمتی و غیرقیمتی هر دو در حال بررسی هستند و در بخش غیرقیمتی، مدیریت سهمیهها و برخی اصلاحات مطرح است.
وی تاکید کرد: هیچ کدام از سناریوها هنوز به قطعیت نرسیده؛ اما به عنوان یک گفتمان جدی در سازمان برنامه و بودجه و در سطح دولت در حال بررسی است.
منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0