حمید بورد: عملیات بازسازی واحدهای آسیبدیده پارس جنوبی با سرعت در حال اجراست

مدیرعامل شرکت ملی نفت از آغاز عملیات آواربرداری در ۴ پالایشگاه آسیبدیده پارس جنوبی خبر داد. حمید بورد بر افزایش ضربتی تولید گاز برای کاهش فشار بر شبکه سراسری تأکید کرد.
به گزارش میز انرژی، حمید بورد در گفتوگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه بازسازی در عسلویه و دیگر نقاطی که دچار حادثه شده بودند آغاز شده، به شروع عملیات آواربرداری در چهار پالایشگاه گازی آسیب دیده پارس جنوبی، اشاره و تصریح کرد: در تلاشیم تا گام به گام این واحدها را عملیاتی کنیم.
وی ادامه داد: این پروژه با تدبیر و پیگیری وزیر نفت در قالب فعالیت مشترک بین شرکتهای ملی نفت و گاز ایران تعریف شده و خوشبختانه با سرعت مطلوبی در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد: افزون بر بازسازی واحدهای آسیبدیده، افزایش ضربتی تولید از دیگر میدانها هم در دستور کار قرار دارد تا حداقل فشار به شبکه گاز وارد شود.
برچسب ها :حمید بورد ، شرکت ملی نفت ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0