دکتر کمالی، مدیرعامل شرکت مخازن سبز از کارکنان حراست تقدیر کرد

دکتر کمالی، مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، به مناسبت روز حراست از تمامی کارکنان حراست تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش میز انرژی به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، در این نشست، دکتر کمالی با اشاره به نقش کارکنان حراست در حفظ امنیت و آرامش محیط کار، گفت: “حراست در روزهای شرایط اضطراری کمکهای زیادی به شرکت مخازن سبز کردند و در حفظ امنیت تلاشهای زیادی را انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.”
وی همچنین بر اهمیت همکاری تمامی بخشها در ایجاد محیطی امن و مطمئن تأکید کرد و افزود: “تلاشهای کارکنان حراست نه تنها در مواقع بحرانی، بلکه در تمامی روزها به ما کمک میکند تا با آرامش بیشتری به فعالیتهای خود ادامه دهیم.”
در ادامه این نشست، کارکنان حراست نیز پیشنهادات خود را در خصوص تبدیل وضعیت و… به سمع مدیرعامل رساندند. دکتر کمالی ضمن بررسی این پیشنهادات، بر اهمیت شنیدن نظرات و ایدههای کارکنان تأکید کرد و وعده داد که تمامی موارد مطرح شده با دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در پايان با اهدای شاخه گل از كاركنان حراست تقدیر شد.

برچسب ها :احمد کمالی ، روز حراست ، شرکت مخازن سبز پتروشيمى عسلويه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0