تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1404 - 17:26
کد خبر : 22276

مدیران عامل شرکت‌ها در برگزاری به موقع مجامع اهتمام داشته باشند

مدیران عامل شرکت‌ها در برگزاری به موقع مجامع اهتمام داشته باشند

به گزارش میز انرژی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، دکتر مسعود شکوهی در همایش ارتقای فرایند مجامع با اشاره به اینکه برگزاری مجامع تکلیفی قانونی برای موسسه است، بیان کرد: آسیب شناسی این روند در فرایند برگزاری مجامع کمک می‌کند تا مشکلات و معضلات احتمالی را دریابیم و

به گزارش میز انرژی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، دکتر مسعود شکوهی در همایش ارتقای فرایند مجامع با اشاره به اینکه برگزاری مجامع تکلیفی قانونی برای موسسه است، بیان کرد: آسیب شناسی این روند در فرایند برگزاری مجامع کمک می‌کند تا مشکلات و معضلات احتمالی را دریابیم و مجامع با کیفیت‌تری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: سنگ بنای مدیریت، تسلط بر حکمرانی شرکتی است؛ در یک شرکت هرچه تسلط به قوانین و مقررات بیشتر باشد، شرکت داری تسهیل خواهد شد.

دکتر شکوهی تصریح کرد: مدیران عامل در برگزاری منظم و به‌موقع مجامع حساسیت بیشتری داشته باشند و بنا داریم امسال با همت مدیرعامل و اعضای محترم هیات‌مدیره در روند برگزاری مجامع شرکت‌ها و موسسه رکوردشکنی کنیم و حتی مجمع اصلی موسسه را پیش از پایان امسال برگزار کنیم.

رئیس هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان بر لزوم شنیدن صدای بخش‌های مختلف و به ویژه زیرمجموعه‌ها تاکید کرد و گفت: هرچه بیشتر در برآورده کردن انتظارات و نیازهای هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه دقیق‌تر باشیم و آن‌ را پیاده‌سازی کنیم؛ کار در شرکت‌ها روان تر خواهد بود.

دکتر شکوهی با تاکید بر توجه جدی به اجرای دقیق مصوبات هیات مدیره موسسه اظهار کرد: اعضای هیات‌مدیره به عنوان مجری سیاست‌ها و برنامه‌های هیات امنا، به طور جدی راهبری منویات هیات امنا به ویژه رئیس هیات امنا، وزیر آموزش و پرورش را وظیفه خود می‌دانیم و در همین راستا به طور جدی اجرای مصوبات هیات مدیره موسسه در هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه را پیگیری کرده و در ادامه راه از همراهی مدیرانی که توجه چندانی به اجرای درست و به موقع مصوبات نداشته باشند، معذور خواهیم بود.

خدمات‌رسانی به فرهنگیان به عنوان ملاک اصلی ارزیابی شرکت‌ها شناخته شود

وی اضافه کرد: لازم است مدیران عامل شرکت‌های تولیدی و خدماتی سمت و سوی محصولات را به سمت تسریع و تسهیل امور همکاران فرهنگی و رضایتمندی آنان پیش ببرند؛ همواره باید به فرهنگیان به عنوان قلب تپنده و موتور محرکه پیشرفت کشور توجه کنیم و حال که این موسسه متعلق به ولی‌نعمتان ماست، این خدمات‌رسانی باید با دقت، کیفیت و جدیت بیشتری دنبال شود.

رئیس هیأت‌مدیره موسسه اظهار کرد: در ارزیابی شرکت‌ها خدمات رسانی به فرهنگیان به عنوان یک ملاک اصلی لحاظ شود.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توییت ها