تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1404 - 16:53
کد خبر : 21677

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

مهندس کریمی در پیامی، گرامیداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مهندس عباس کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی شازند در پیامی، فرا رسیدن هفتم مهر، گرامیداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت.

در پیام مدیرعامل پتروشیمی شازند آمده است: “در شرایط کنونی که امنیت اقتصادی جامعه و سربلندی کشور در گرو همبستگی و همکاری همه ماست، همچون گذشته، با توجه دقیق به اصول و مبانی کار ایمن، امروز این صنعت را به آینده درخشان آن و اعتلای ایران عزیز اسلامی پیوند بزنیم.”

 

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توییت ها

آنلاین
میز انرژی
در کانال بله عضو شوید
شروع گفتگو در بله