مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست:
راهاندازی مرکز نوآوری با هدف رونق کسبوکار مشارکتکنندگان

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، گفت: همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، برای نخستین بار در یک رویداد نمایشگاهی در کشور، مرکز نوآوری و خلاقیت با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر و رونق کسب و کار مشارکت کنندگان راه اندازی میشود.
به گزارش میز انرژی به نقل از نیپنا ، فرید دوستی با بیان اینکه هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه امسال با حضور تمامی فعالان، صاحبان و ذی نفعان صنعت پلاستیک و پلیمر و صنایع مرتبط برگزار میشود، گفت: هدف ما از ایجاد مرکز نوآوری و خلاقیت در ایران پلاست، افزایش کمیت و کیفیت تنوع محصولات تولیدی، ارائه خدمات همراه با کاهش هزینهها و در نهایت ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و رونق کسب و کار مشارکت کنندگان هجدهمین دوره این نمایشگاه است.
وی با تاکید بر اینکه از دیگر رویکردهای نمایشگاه ایران پلاست، ارائه محصول و خدمات جدید به بازار داخلی و خارجی است، اظهار کرد: رویکرد اصلی ایران پلاست ارائه الگوی کامل و نظامند در راستای تکمیل زنجیره ارزش صنایع تکمیلی و پتروشیمیایی است و امیدوارم نمایشگاه هجدهم نیز بستر و فرصتی بالقوه برای ظهور فناوریهای جدید، دستاوردها، محصولات تبادل دانش فنی و نیز تسهیل جذب سرمایه گذارهای داخلی و خارجی باشد.
وی، ضمن دعوت از تمامی صاحبان صنایع، نخبگان، فناوران، پژوهشگران و ذی نفعان به حضور حداکثری و توانمند در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، اظهار کرد: استفاده از فناوریهای نوین و دانش روز جهان سبب ایجاد ارزش افزوده بالایی در این صنعت
میشود و برای راه اندازی مرکز نوآوری و خلاقیت میتوان از ظرفیتهای شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و همچنین شرکتهای دانش بنیان استفاده کرد.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار میشود.
برچسب ها :شرکت صنایع پتروشیمی ، فرید دوستی ، کسب و کار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0