تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 8:17
کد خبر : 27898

پیام مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی 

پیام مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی 

۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی برای قدردانی از تلاشگرانی است که در روزهای دشوار، مسئولیت روایت حقیقت، امید و ایستادگی را بر عهده دارند.

بسمه‌تعالی

در روزهایی که مجتمع پتروشیمی بندرامام هدف بمباران دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی قرار گرفت، کارکنان این مجموعه با تمام توان در میدان ماندند و امروز نیز عملیات بازسازی با تلاش شبانه‌روزی آنان ادامه دارد.

در چنین شرایطی، ثبت و روایت صادقانه این تلاش‌ها و همدلی‌ها رسالتی مهم برای روابط عمومی است؛ روایتی از انسان‌هایی که برای بازگشت دوباره این مجتمع بزرگ صنعتی تلاش می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، از همه فعالان این عرصه که با تعهد و مسئولیت‌پذیری در مسیر آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی گام برمی‌دارند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

سپهدار انصاری‌نیک

نائب رئیس هیت مدیره و مدیرعامل پتروشیمی بندرامام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توییت ها

آنلاین
میز انرژی
در کانال بله عضو شوید
شروع گفتگو در بله