پیام مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی برای قدردانی از تلاشگرانی است که در روزهای دشوار، مسئولیت روایت حقیقت، امید و ایستادگی را بر عهده دارند.
بسمهتعالی
در روزهایی که مجتمع پتروشیمی بندرامام هدف بمباران دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی قرار گرفت، کارکنان این مجموعه با تمام توان در میدان ماندند و امروز نیز عملیات بازسازی با تلاش شبانهروزی آنان ادامه دارد.
در چنین شرایطی، ثبت و روایت صادقانه این تلاشها و همدلیها رسالتی مهم برای روابط عمومی است؛ روایتی از انسانهایی که برای بازگشت دوباره این مجتمع بزرگ صنعتی تلاش میکنند.
اینجانب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، از همه فعالان این عرصه که با تعهد و مسئولیتپذیری در مسیر آگاهیبخشی و امیدآفرینی گام برمیدارند، صمیمانه قدردانی میکنم.
سپهدار انصارینیک
نائب رئیس هیت مدیره و مدیرعامل پتروشیمی بندرامام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0