مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی وزارت نفت:
برای سرمایهگذاری غربیها آمادهایم، اما دست روی دست نمیگذاریم

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی وزارت نفت با اشاره به یادداشت وزیر نفت در روزنامه ایران تأکید کرد: برای سرمایهگذاری غربیها آمادهایم، به همکاری با شرق ادامه میدهیم، اما دست روی دست نمیگذاریم.
به گزارش میز انرژی، سامان قدوسی امروز (یکشنبه، ۳۱ خرداد) در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: پیام خاص وزیر نفت در یادداشت امروز وی در روزنامه ایران؛ برای سرمایهگذاری غربیها آمادهایم، به همکاری شرق هم ادامه میدهیم، اما هیچچیز باعث نمیشود دست روی دست گذاشته منتظر دیگران شویم و یا برق سرمایه خارجی بازوی عملیاتی ما را سست کند.

برچسب ها :سامان قدوسی ، وزیر نفت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0